အေမး။ ။ အရွင္ဘုရား….အဂၤုလိမာလဟာ လူၾကမ္းႀကီးျဖစ္ၿပီး ညွင္းဆဲသတ္ျဖတ္တဲ့ အလုပ္ကို လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ ဘုရားရွင္က ဆံုးမရတဲ့အထိ မိုက္မဲခဲ့တယ္လို႔ ေျပာရပါမယ္။ ဘုရားရွင္နဲ႔ေတြ႕မွ အကၽြတ္တရားရၿပီး ရဟႏၱာျဖစ္ေတာ္မူခဲ့ရပါတယ္။ ဒါဆိုရင္ အဂၤုလိမာလ ျပဳခဲ့တဲ့ အကုသုိလ္တရားမ်ားဟာ အဘယ္ေၾကာင့္ ျပန္လည္သက္ေရာက္မႈ မရွိရျခင္းအေၾကာင္းကို ကုသုိလ္ပြား လိုတဲ့အတြက္ ေျဖၾကားေပးေတာ္မူပါဘုရား……..။
ေမာင္ေက်ာ္ႏိုင္
ဆစ္ဒနီ၊ၾသစေတးလ်
အေျဖ။ ။ ကံတရားမ်ားရဲ႕ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈရွိတာ၊ မရွိတာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး၊ သတၱ၀ါေတြရဲ႕ ကံတရားဟာ အလြန္ဆန္းၾကယ္တယ္လို႔ဆိုရပါမယ္။ သတၱ၀ါတိုင္းမွာ ကုသိုလ္ကံ၊ အကုသိုလ္ကံမ်ား အထေျမာက္ေအာင္ ျပဳလုပ္တဲ့ေနရာမွာ ေဇာ(၇)ႀကိမ္ဆိုတာရွိပါတယ္။ ဆိုပါစို႔…မိမိျပဳလုပ္တဲ့ ကုသိုလ္၊ အကုသိုလ္ကံဟာ ေဇာ(၇)ခုအနက္ ပထမေဇာက အက်ဳိးေပးတယ္ဆိုရင္ ယခုလက္ရွိဘ၀မွာပဲ အက်ဳိးေပးတာ ခံစားရပါတယ္။ ဒီကံကို ဒိ႒ဓမၼေ၀ဒနိယကံလို႔ေခၚပါတယ္။ တကယ္လို႔ လက္ရွိဘ၀မွာ အက်ဳိးမေပးဘူးဆိုရင္ ဒီကံဟာ ျပန္လည္သက္ေရာက္မႈမရွိေတာ့ဘဲ အေဟာသိကံအျဖစ္သို႔ ေရာက္ရိွသြားပါတယ္။
သတၱမေဇာကေတာ့ ဒုတိယဘ၀မွာ အက်ဳိးေပးပါတယ္။ ဒီကံကို ဥပပဇၨေ၀ဒနိယကံ လို႔ေခၚပါတယ္။ တကယ္လို႔ ဥပပဇၨေ၀ဒနိယကံက ဒုတိယဘ၀မွာ အက်ဳိးေပးခြင့္ မရလိုက္ဘူးဆိုပါက ေနာက္ေနာင္ ဘ၀ေတြမွာ ျပန္လည္သက္ေရာက္မႈမရွိတဲ့ အေဟာသိကံ ျဖစ္သြားပါတယ္။
ဒုတိယေဇာမွ ဆ႒မေဇာတိုင္ေအာင္ အလယ္ေဇာငါးခ်က္ကေတာ့ တတိယဘ၀မွ နိဗၺာန္ရတဲ့အထိ အက်ဳိးေပးပါတယ္။ ဒီကံကို အပရာပရိယေ၀ဒနိယကံလို႔ေခၚတယ္။ အပရာပရိယေ၀ဒနိယကံရဲ႕သေဘာက တတိယဘ၀ကေန နိဗၺာန္မရမီွ ဘ၀တစ္ခုခုမွာ အက်ဳိးေပးပါတယ္။ ဒီလိုအက်ဳိးေပးၿပီး ေနာက္ပိုင္းဘ၀ေတြမွာ ဒီကံကုန္သြားတဲ့အတြက္ အေဟာသိကံျဖစ္သြားတယ္လို႔ ဒီလိုယူဆလုိ႔မရပါဘူး။ ဘာ့ေၾကာင့္လည္းဆိုရင္ ကုသိုလ္၊ အကုသိုလ္ကံမ်ားဟာ ပုထုဇဥ္၊ ေသာတာပန္၊ သကဒါဂါမ္စတဲ့ အရိယာပုဂၢိဳလ္မ်ားမွာ မေရမတြက္နိုင္ေအာင္ မ်ားလွပါတယ္။ ဘ၀တစ္ခုမွာ အကုသိုလ္ကံအားႀကီးေနတယ္ဆိုရင္ ကုသုိလ္ကံက ေလာေလာဆယ္မွာ အက်ဳိးေပးခြင့္မရွိဘဲ ေမးမိန္ေနပါတယ္။ ကုသိုလ္ကံက အားေကာင္းလာၿပီဆုိရင္ တစ္ဖက္မွာ အကုသုိလ္ကံဟာ ေမးမိန္သြားပါတယ္။
ဘုရားရွင္ဟာ ေနာက္ဆံုးဘ၀မွာ ခါးနာ၊ ၀မ္းေလွ်ာစတဲ့ ေရာဂါမ်ားခံစားရတာေဟာ ယခင့္ယခင္ဘ၀မ်ားကျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ အပရာပရိယေ၀ဒနိယကံမ်ားေၾကာင့္ျဖစ္တယ္ဆိုတာ မွတ္ယူရပါမယ္။ ယခုဘ၀မွာ အဂၤုလိမာလျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ ကုသုိလ္၊ အကုသုိလ္ကံတရားမ်ားဟာ ေနာက္ေနာင္ဘ၀မ်ားမွာ ခံစားရမယ့္အေနအထားမွာ ရွိပါတယ္။ သုိ႔ေသာ္လည္း အဂၤုလိမာလဟာ ဘုရားရွင္ေခ်ခၽြတ္မႈေၾကာင့္ ယခုလက္ရွိဘ၀မွာ အရဟတၱမဂ္ဖိုလ္သုိ႔ ေရာက္ရွိသြားပါတယ္။ ထို အရဟတၱမဂ္က ယခုဘ၀သူျပဳခဲ့တဲ့ ကံတရားမ်ားကို အၾကြင္းမဲ့ပယ္သတ္လိုက္ပါတယ္။ ေနာက္ေနာင္ ဘ၀အသစ္ျဖစ္စရာအေၾကာင္းလည္း မရွိေတာ့ပါ။ ဒါေၾကာင့္ အဂၤုလိမာလျပဳခဲ့တ့ဲ အကုသုိလ္တရားမ်ားဟာ ျပန္လည္သက္ေရာက္မႈမရွိေတာ့ဘဲ အေဟာသိကံ ျဖစ္သြားရတယ္လို႔ ေျဖၾကားေပးလိုက္ပါတယ္။
ဦးေကာ၀ိဒ(ၿမိတ္) http://venkawwida.com/မွ
ေမာင္ေက်ာ္ႏိုင္
ဆစ္ဒနီ၊ၾသစေတးလ်
အေျဖ။ ။ ကံတရားမ်ားရဲ႕ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈရွိတာ၊ မရွိတာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး၊ သတၱ၀ါေတြရဲ႕ ကံတရားဟာ အလြန္ဆန္းၾကယ္တယ္လို႔ဆိုရပါမယ္။ သတၱ၀ါတိုင္းမွာ ကုသိုလ္ကံ၊ အကုသိုလ္ကံမ်ား အထေျမာက္ေအာင္ ျပဳလုပ္တဲ့ေနရာမွာ ေဇာ(၇)ႀကိမ္ဆိုတာရွိပါတယ္။ ဆိုပါစို႔…မိမိျပဳလုပ္တဲ့ ကုသိုလ္၊ အကုသိုလ္ကံဟာ ေဇာ(၇)ခုအနက္ ပထမေဇာက အက်ဳိးေပးတယ္ဆိုရင္ ယခုလက္ရွိဘ၀မွာပဲ အက်ဳိးေပးတာ ခံစားရပါတယ္။ ဒီကံကို ဒိ႒ဓမၼေ၀ဒနိယကံလို႔ေခၚပါတယ္။ တကယ္လို႔ လက္ရွိဘ၀မွာ အက်ဳိးမေပးဘူးဆိုရင္ ဒီကံဟာ ျပန္လည္သက္ေရာက္မႈမရွိေတာ့ဘဲ အေဟာသိကံအျဖစ္သို႔ ေရာက္ရိွသြားပါတယ္။
သတၱမေဇာကေတာ့ ဒုတိယဘ၀မွာ အက်ဳိးေပးပါတယ္။ ဒီကံကို ဥပပဇၨေ၀ဒနိယကံ လို႔ေခၚပါတယ္။ တကယ္လို႔ ဥပပဇၨေ၀ဒနိယကံက ဒုတိယဘ၀မွာ အက်ဳိးေပးခြင့္ မရလိုက္ဘူးဆိုပါက ေနာက္ေနာင္ ဘ၀ေတြမွာ ျပန္လည္သက္ေရာက္မႈမရွိတဲ့ အေဟာသိကံ ျဖစ္သြားပါတယ္။
ဒုတိယေဇာမွ ဆ႒မေဇာတိုင္ေအာင္ အလယ္ေဇာငါးခ်က္ကေတာ့ တတိယဘ၀မွ နိဗၺာန္ရတဲ့အထိ အက်ဳိးေပးပါတယ္။ ဒီကံကို အပရာပရိယေ၀ဒနိယကံလို႔ေခၚတယ္။ အပရာပရိယေ၀ဒနိယကံရဲ႕သေဘာက တတိယဘ၀ကေန နိဗၺာန္မရမီွ ဘ၀တစ္ခုခုမွာ အက်ဳိးေပးပါတယ္။ ဒီလိုအက်ဳိးေပးၿပီး ေနာက္ပိုင္းဘ၀ေတြမွာ ဒီကံကုန္သြားတဲ့အတြက္ အေဟာသိကံျဖစ္သြားတယ္လို႔ ဒီလိုယူဆလုိ႔မရပါဘူး။ ဘာ့ေၾကာင့္လည္းဆိုရင္ ကုသိုလ္၊ အကုသိုလ္ကံမ်ားဟာ ပုထုဇဥ္၊ ေသာတာပန္၊ သကဒါဂါမ္စတဲ့ အရိယာပုဂၢိဳလ္မ်ားမွာ မေရမတြက္နိုင္ေအာင္ မ်ားလွပါတယ္။ ဘ၀တစ္ခုမွာ အကုသိုလ္ကံအားႀကီးေနတယ္ဆိုရင္ ကုသုိလ္ကံက ေလာေလာဆယ္မွာ အက်ဳိးေပးခြင့္မရွိဘဲ ေမးမိန္ေနပါတယ္။ ကုသိုလ္ကံက အားေကာင္းလာၿပီဆုိရင္ တစ္ဖက္မွာ အကုသုိလ္ကံဟာ ေမးမိန္သြားပါတယ္။
ဘုရားရွင္ဟာ ေနာက္ဆံုးဘ၀မွာ ခါးနာ၊ ၀မ္းေလွ်ာစတဲ့ ေရာဂါမ်ားခံစားရတာေဟာ ယခင့္ယခင္ဘ၀မ်ားကျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ အပရာပရိယေ၀ဒနိယကံမ်ားေၾကာင့္ျဖစ္တယ္ဆိုတာ မွတ္ယူရပါမယ္။ ယခုဘ၀မွာ အဂၤုလိမာလျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ ကုသုိလ္၊ အကုသုိလ္ကံတရားမ်ားဟာ ေနာက္ေနာင္ဘ၀မ်ားမွာ ခံစားရမယ့္အေနအထားမွာ ရွိပါတယ္။ သုိ႔ေသာ္လည္း အဂၤုလိမာလဟာ ဘုရားရွင္ေခ်ခၽြတ္မႈေၾကာင့္ ယခုလက္ရွိဘ၀မွာ အရဟတၱမဂ္ဖိုလ္သုိ႔ ေရာက္ရွိသြားပါတယ္။ ထို အရဟတၱမဂ္က ယခုဘ၀သူျပဳခဲ့တဲ့ ကံတရားမ်ားကို အၾကြင္းမဲ့ပယ္သတ္လိုက္ပါတယ္။ ေနာက္ေနာင္ ဘ၀အသစ္ျဖစ္စရာအေၾကာင္းလည္း မရွိေတာ့ပါ။ ဒါေၾကာင့္ အဂၤုလိမာလျပဳခဲ့တ့ဲ အကုသုိလ္တရားမ်ားဟာ ျပန္လည္သက္ေရာက္မႈမရွိေတာ့ဘဲ အေဟာသိကံ ျဖစ္သြားရတယ္လို႔ ေျဖၾကားေပးလိုက္ပါတယ္။
ဦးေကာ၀ိဒ(ၿမိတ္) http://venkawwida.com/မွ
No comments:
Post a Comment